WONEN.nl helpt mensen om van hun huis hun droomhuis te maken! Voor onze klanten is ons uitgangspunt: het bereiken van de juiste doelgroep, met de juiste boodschap, op het juiste moment en op het juiste apparaat.
We werken met online marketingcampagnes op maat, afgestemd op jouw wensen en budget. De voortgang kun je op elk moment volgen in je eigen statistiekenoverzicht.
WONEN.nl helpt mensen om van hun huis hun droomhuis te maken door hen te:
Mensen die verhuizen, verbouwen of hun huis willen veranderen en hiervoor behoefte hebben aan nieuws, inspiratie en informatie. We binden onze bezoekers aan ons door middel van het WONEN.nl profiel.
User Generated Content heeft zich de laatste jaren, samen met contentmarketing, ontwikkeld tot een belangrijke marketingvorm. Op WONEN.nl speelt dit dan ook een steeds belangrijkere rol. We hebben twee belangrijke mogelijkheden op onze website om dit type content te genereren: Thuis Getest en reacties onder artikelen.
Bij Thuis Getest laten we consumenten de nieuwste gadgets en leukste producten uitgebreid testen en reviewen.
Zodra wij een product krijgen opgestuurd, zoeken we een geschikte tester uit. We beschikken inmiddels over een uitgebreide database met testers in al onze categorieën. Met het bedrijf dat de producten beschikbaar stelt, spreken we van tevoren af of de tester het product mag houden of terugstuurt.
Wij zijn ervan overtuigd dat we op deze manier een gefundeerde review krijgen doordat consumenten hun eigen ervaringen kunnen bijhouden. Onze bezoeker krijgt zo een duidelijk beeld van de voor- en nadelen per merk. Bovendien is dit een mooie kans voor de desbetreffende merken om waardevolle content te vergaren over hun product.
Bij onze nieuwsartikelen, reviews en blogs hebben bezoekers de mogelijkheid een reactie achter te laten. Dit zorgt aan de ene kant voor binding tussen de bezoeker, ons platform en onze klant. Aan de andere kant wordt dit type content steeds belangrijker voor de verschillende zoekmachines.