Follow Your Bliss: dit jaar nodigde kranenfabrikant Dornbracht zijn klanten uit om momenten van ontspanning en regeneratie bewust te integreren in hun dagelijks leven
Het bedrijf heeft daarmee zijn kerncompetenties in de spa-sector verder versterkt. We kijken terug op een spannend jaar 2024 met tal van hoogtepunten:
Lancering van twee belevenisdouches
2024 stond geheel in het teken van wellness en welbevinden. Dornbracht presenteerde twee nieuwe belevenisdouches die holistische momenten van ontspanning bieden: de watersculptuur Aquahalo, waarvan het design geïnspireerd is op een kristallen kroonluchter, biedt met zijn drie straaltypen een unieke waterervaring. Serenity Sky combineert beproefde principes van de Kneipp-therapie en traditionele geneeswijzen in een innovatief regenpaneel dat de gezondheid kan bevorderen en spanningen kan verlichten.
Nieuwe showroom in Milaan
Een andere mijlpaal was de opening van de nieuwe showroom van Dornbracht in het centrum van de designwijk Brera in Milaan in april. De twee belevenisdouches werden voor het eerst gepresenteerd op de Milan Design Week 2024. Op twee verdiepingen en 260 vierkante meter biedt de nieuwe showroom bezoekers nu de mogelijkheid om de producten van de fabrikant het hele jaar door van dichtbij te ervaren.
Inzet voor duurzaamheid bekroond: Dornbracht ReCrafted uitgebreid
Nog een hoogtepunt aan het einde van het jaar en tegelijkertijd een geweldige bevestiging van de onvermoeibare inzet van de fabrikant om zuinig om te gaan met natuurlijke hulpbronnen: het innovatieve recyclingmodel Dornbracht ReCrafted werd onderscheiden met de Duitse Duurzaamheidsprijs in de categorie Product. Sinds dit jaar neemt het bedrijf zijn eigen producten niet alleen terug van particuliere huishoudens en bedrijfsshowrooms, maar ook van hotels. Dankzij de grotere aantallen kunnen de gebruikte kranen bijzonder efficiënt worden gerecycled. Een belangrijke stap naar een nog duurzamere toekomst!
Dornbracht heeft zich ook voor 2025 ten doel gesteld om u te inspireren met boeiende content en uitzonderlijk beeldmateriaal. We kunnen alvast verklappen dat het thema Personalisatie volgend jaar een topprioriteit zal zijn.